KCETB Bord Oideachais agus Oiliúna Chill Chainnigh agus Cheatharlach
Rialtas na hEireann Government of Ireland
Rialtas na hEireann Government of Ireland
Cómhaoinithe ag an Aontas Eorpach

Cairt Seirbhíse do Chustaiméirí

Is é cuspóir na Cairte seo do Chustaiméirí ná an caighdeán seirbhíse atá leagtha síos againn do BOOCCC a leagan amach agus cad is féidir lenár gcustaiméirí a bheith ag súil leis ónár n-eagraíocht.

Cad a Dhéanaimid

Is soláthraí ceannasach oideachais agus oiliúna san oirdheisceart é Bord Oideachais agus Oiliúna Chill Chainnigh agus Cheatharlach (BOOCCC), a chuireann ar chumas níos mó ná 14,000 foghlaimeoir gach bliain a gcumas a bhaint amach trí shraith conairí oideachais a thairiscint i scoileanna, coláistí, ionaid oiliúna agus suíomhanna pobail. . Cuimsíonn ár sainchúram bainistiú agus feidhmiú 13 iar-bhunscoil, dhá choláiste breisoideachais agus oiliúna, raon leathan seirbhísí oideachais aosaigh agus pobail ar fud Chill Chainnigh agus Cheatharlach, comhordú seirbhísí óige, agus cur chun cinn oideachas ceoil. trí Music Generation. Ag BOOCCC, cuirimid cultúr foghlama chun cinn do chách agus aithnímid an tábhacht atá lenár ról laistigh dár bpobail áitiúla. Is é ár n-ainm Flourish trí fhoghlaim le BOOCCC agus tá an mac léinn i gcroílár gach a ndéanaimid agus muid ag iarraidh sármhaitheas a bhaint amach in oideachas, oiliúint agus seachadadh seirbhíse.

Ár gCustaiméirí

Meastar gur custaiméirí na grúpaí seo a leanas:

Ár gCustaiméirí Inmheánacha

  • ár bhfostaithe
  • mic léinn atá ann cheana féin inár scoileanna agus inár n-ionaid
  • baill tofa ár mbord agus coistí éagsúla

Ár gCustaiméirí Seachtracha::

  • tuismitheoirí agus caomhnóirí
  • baill den phobal
  • baill de ghrúpaí reachtúla, deonacha agus pobail
  • foghlaimeoirí agus mic léinn ionchasacha
  • príomhpháirtithe leasmhara seachtracha, pobail agus cuairteoirí dá gcuirimid seirbhís ar fáil; comhlachtaí reachtúla, ranna rialtais, comhlachtaí deonacha agus grúpaí seachtracha eile lena mbímid ag idirghníomhú.

Ár nAidhm

Tá sé mar aidhm againn seirbhís ghairmiúil, éifeachtach agus chúirtéiseach a sholáthar dár gcustaiméirí agus leanúint ar aghaidh ag feabhsú caighdeán na seirbhíse a chuirimid ar fáil.

Ár dTiomantas dár gcustaiméirí

Tá sásamh na gcustaiméirí an-tábhachtach dúinn. Chuige sin, déanfaimid iarracht i gcónaí:

  • an tseirbhís is fearr is féidir a sholáthar dár gcustaiméirí
  • caitheamh lenár gcustaiméirí ar bhealach ceart, cothrom, neamhchlaonta agus cúirtéiseach
  • iarracht a dhéanamh a chinntiú go seastar leis na cearta chun cóir chomhionann, mar atá leagtha amach sa reachtaíocht comhionannais, agus ár seirbhísí á seachadadh
  • iarracht a dhéanamh, nuair is féidir, freastal ar aon riachtanais speisialta a d'fhéadfadh a bheith ag ár gcustaiméirí

Seirbhís trí ghaeilge

  • Déanfaimid gach iarracht chun freastal ar dhaoine ar mian leo a ngnó a dhéanamh trí mhéan na Gaeilge
  • Déanfaimid gach iarracht freastal ar dhaoine ar mian leo a ngnó a dhéanamh trí mheán na Gaeilge
  • Chomh maith leis sin, foilseoimid ár bhfoilseacháin go dátheangach agus déanfaimid ár suíomh Gréasáin a chothabháil i nGaeilge

Conas is féidir leat teagmháil a dhéanamh linn

Is féidir lenár gcustaiméirí teagmháil a dhéanamh linn trí:

  • ag glaoch chuig ceann dár n-oifigí nó dár n-ionaid
  • teileafón
  • ríomhphost
  • ag seoladh litreach
  • rochtain a fháil ar ár suíomh Gréasáin

Cuairteoir chuig ár n-oifigí, ár scoileanna agus ár n-ionaid

  • Cinnteoimid go bhfeicfear cuairteoirí go poncúil le linn gnáthuaireanta oifige (9am go 5pm, Luan go hAoine) agus go ndéileáiltear leo go pras agus go héifeachtach.
  • Déileálfaimid lenár gcustaiméirí go léir ar bhealach béasach, cúirtéiseach agus cothrom
  • Cinnteoimid go ndéileálfar le gach fiosrúchán go pras agus go héifeachtach
  • Cuirfimid áiseanna ar fáil a bheidh sábháilte, inrochtana agus a chothabhálann ar ardchaighdeán
  • Beidh meas againn ar do phríobháideachas agus ar do rúndacht

Glaonna teileafóin

  • Beimid ar fáil chun glaonna teileafóin a fhreagairt le linn gnáthuaireanta oifige (9am-1pm agus 2pm-5pm, Luan-Aoine)
  • Déanfaimid ár ndícheall gach glaoch a fhreagairt go pras, ag aithint sinn féin agus ár réimse oibre
  • Beimid dea-bhéasach, cabhrach, agus déanfaimid ár ndícheall eolas soiléir agus ceart a sholáthar
  • Mura féidir linn an fhaisnéis cheart a sholáthar láithreach, tógfaimid sonraí an chustaiméara agus cuirfimid glaoch ar ais orthu
  • Ní nascfaimid glaoiteoirí le glórphost ach amháin nuair nach bhfuil an duine ar mian leo labhairt leis ar fáil, agus déanfaimid iarracht freagra a thabhairt ar theachtaireachtaí glórphoist laistigh de lá oibre amháin.

Litreacha seolta chuig BOOCCC

  • Tá sé mar aidhm againn gach comhfhreagras poist a admháil laistigh de chúig lá oibre tar éis é a fháil, agus freagra substaintiúil a eisiúint ar cheist laistigh de 20 lá oibre.
  • Nuair nach féidir é seo a dhéanamh, cuirfimid in iúl cad iad na cúiseanna atá leis an moill
  • Cuirfimid ainm teagmhála, seoladh, uimhir theileafóin agus seoladh ríomhphoist ar fáil inár gcomhfhreagras go léir

  • Scríobhfaimid go soiléir agus go simplí, ag seachaint téarmaí teicniúla oiread agus is féidir

Suíomh Gréasáin

  • Déanfaimid ár ndícheall a chinntiú go bhfuil an t-eolas ar ár suíomh Gréasáin soiléir agus cruinn, agus go míneofar aon téarmaí teicniúla agus acrainmneacha mar is cuí.
  • Cuirfimid an fhaisnéis, na foirmeacha agus na foilseacháin riachtanacha ar fad ar fáil ar ár suíomh Gréasáin ar féidir rochtain a fháil orthu de réir mar a bheidh tú áisiúil
  • Cinnteoimid go gcomhlíonann ár suíomh Gréasáin caighdeáin inrochtaineachta

Ríomhphost

  • Déanfaimid ár ndícheall gach comhfhreagras a admháil laistigh de thrí lá oibre agus déanfaimid iarracht freagra a thabhairt laistigh de chúig lá oibre nó níos lú
  • Cinnteoimid go n-áiríonn ár gcomhfhreagras ríomhphoist go léir ainm teagmhála, uimhir theileafóin agus seoladh ríomhphoist
  • Más gá fiosrúchán custaiméara a chur ar aghaidh chuig seirbhís nó ionad eile laistigh de BOOCCC, cuirfimid é sin in iúl don chustaiméir go bhfuil sé sin déanta againn agus chuig an bhfuil an cheist curtha ar aghaidh.
  • Scríobhfaimid go soiléir agus go simplí, ag seachaint téarmaí teicniúla oiread agus is féidir
  • Beidh síniú ríomhphoist ag gach ball foirne ina mbeidh eolas teagmhála ar a gcomhfhreagras
  • Sa chás go mbíonn ball foirne as láthair ar feadh dhá lá nó níos mó, úsáidfidh sé/sí ríomhphost ‘as oifig’ a sholáthraíonn teagmháil eile

Cabhraigh linn cabhrú leat

Is féidir linn cabhrú lenár gcustaiméirí ar an mbealach is fearr má:

  • Cuir eolas iomlán cruinn ar fáil dúinn, agus lean/líon aon seicliostaí nó treoirlínte a tugadh dóibh
  • Cinntigh go gcuirtear a n-ainm, a n-uimhir thagartha, a seoladh agus aon eolas breise ar fáil, más gá
  • Iarr coinne más mian leo ball foirne ar leith a fheiceáil
  • Caitheamh lenár bhfoireann go múinte agus le meas

Mura bhfuil custaiméir sásta

  • Má tá custaiméir míshásta le cáilíocht ár seirbhíse, tá sé de cheart acu gearán a dhéanamh –  go hidéalach ag an bpointe ar cuireadh an tseirbhís ar fáil.
  • Déileálfaimid le haon ghearán ar bhealach oscailte oibiachtúil
  • Admhófar gearáin fhoirmiúla laistigh de chúig lá oibre agus tabharfar freagra orthu laistigh de 20 lá oibre
  • Má tá nádúr an ghearáin ó chustaiméirí casta, cuirfimid in iúl dóibh an t-amscála sínte a theastaíonn
  • Tá tuilleadh faisnéise ar ár nós imeachta gearán agus ar ár bPlean Gníomhaíochta um Sheirbhís do Chustaiméirí ar fáil ar ár suíomh Gréasáin
Léim ar ábhar